Skip to Content Contact Us

מה מיוחד במולדובה ולמה תושביה מגיעים לעבוד בבניין בארץ? מה היתרונות של פועלים ממולדובה עבור קבלני בניין בישראל? איך מגיעים לכוח אדם איכותי בענף הבנייה?

מולדובה נמצאת בין רומניה ואוקראינה והיא נחשבת לאחת המדינות המתפתחות ביותר במזרח אירופה. עם זאת, הכלכלה המקומית עדיין לא מספיק חזקה ואחד מענפי הייצוא החשובים של המדינה הוא כוח אדם – מהגרי עבודה ששולחים את שכרם למשפחות ומכניסים מטבע זר למולדובה. בין היתר, ניתן לראות זאת גם בהשתלבות של פועלים מולדובים בישראל.

הבית שלך לכוח עבודה זר

עינת כח אדם לבניה מספקת מגוון שירותים לקבלנים בענף הבנייה. אם ברצונך למצוא כח אדם לבנייה ולעמוד ביעדים של הפרויקט, נשמח להיות הבית שלך עם יחס אישי ומקצועי.

היתרונות של פועלי בניין מולדובים

ענף הבניה מאפשר לפועלים ממולדובה להשתלב בפרויקטים שונים ברחבי הארץ במהירות וביעילות. בניגוד לכוח אדם בענפים אחרים, הדרישה העיקרית בענף הבנייה היא לעובדים חזקים עם ידע וניסיון. על הדרישות האלה מצליחים עובדים ממולדובה לענות באופן מלא ובצורה שעולה בקנה אחד עם הדרישות של קבלנים מישראל.

חיסכון בהוצאות – בלי להתפשר על מקצועיות

מבחינה פרקטית, קבלנים בישראל בוחרים פועלי בניין מולדובים כי זול יותר להעסיק אותם. במקביל, רמת הביצוע והמקצועיות של פועלים ממולדובה לא פחות טובה מזו של פועלים מישראל או ממדינות מערב אירופה. במילים אחרות, כוח אדם שמגיע ממולדובה מאפשר לקבלני בניין בארץ ליהנות מכל העולמות ולכן הם מעניקים לו עדיפות.

טיפים לבחירת כוח אדם בענף הבנייה

הדרך הכי טובה להגיע לכוח אדם איכותי בענף הבנייה היא להעביר את המשימה לידיים של חברה מקצועית ואמינה. היות ורוב הקבלנים לא יודעים מה נדרש על מנת להביא באופן חוקי עובדים זרים לישראל, עדיף להם להשתמש בשירותי חברת כוח אדם ולהמשיך להתעסק במה שהם מתמחים בו. יתרה על כך, קבלנים בענף הבניה שמחפשים כוח אדם של עובדים זרים בלבד לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר.

העובדים שלנו שווים לך יותר

ביצירת קשר עם נציגי עינת כח אדם לבניה נוכל להתאים עבורך כוח אדם לפי הצורך. אנו נפגוש אותך באתר שבו מבוצעת העבודה או במשרדים לבחירתך, ונטפל בשבילך בכל הבירוקרטיה הנלווית. בשורה התחתונה, אנו נייעל את העבודה שלך כעת ובעתיד ונחסוך לך זמן וכסף. אם ברצונך להשיג פועלי בניין מולדובים בהקדם, רק נותר לך להשאיר פרטים ולהעביר את האחריות לידינו.

עוד מאמרים שכדאי לקרוא

פועלי בניין סינים

למה סינים מגיעים לעבוד בבניין בישראל? מדוע שווה להעסיק פועלי בניין זרים? מה ההבדל בין קבלן בנייה לקבלן כוח אדם?

קראו עוד

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top