Skip to Content Contact Us

מסגרים

חלק בלתי נפרד מהליך בנייה מכל סוג הוא עבודות מסגרות בניין, הנדרשות לצורך הקמת הבניין השלם. מסגרים הינם עובדי מתכת שעבודתם נדרשת במהלך בנייה ובייחוד במהלך בניית מבנים רבי קומות, במהלכה אחראי המסגר על חיבור והצמדת קורות הפלדה, המשטחים המתכתיים והעמודים ויוצר את השלד המתכתי הנדרש. מעבר לכך, מסגר בניין עשוי להידרש לעבודות מסגרות נוספות במסגרת עבודתו בתחום הבניין. בין היתר, מסגר אמור לבצע עבודות מסגרות נוספות בתחום הפרזול, מיזג האוויר, התקנת מעקות ועוד.

כחלק בלתי נפרד מעבודתם של מסגרים, המסגר נדרש להדק את רכיבי הפלדה אל כבל המנוף, לאותת בעיתוי הנכון לאחראי על מתקן ההרמה, להזיז את רכיב הפלדה למיקומו המתאים בעזרת חבל בעודו מורכב על מתקן ההרמה, לחבר את רכיבי הפלדה למקומם באמצעות כלי עבודה ייעודיים, לכוון את התאמת חורי המסמרות שברכיב הפלדה אל החורים התואמים להם ברכיב הפלדה שהותקן בשלב הקודם, לוודא את העמדת רכיב הפלדה בזווית הנכונה באמצעות כלים מתאימים, להבריג את הרכיבים עד לקיבועם הסופי, לחתוך ולרתך רכיבי פלדה במטרה לבצע תיקונים או שינויים נדרשים ועוד.

עינת כח אדם לבניה –  חוויית שירות ברמה אחרת

אם אתם לקראת פרויקט בנייה וחשוב לכם לקבל את התשובות המקצועיות ביותר לכל צורך במהלך העבודה, צוות מומחי עינת כח אדם לבניה ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם ליווי מקצועי, אמין, אישי ואיכותי כל הדרך אל התוצאה המוגמרת המושלמת.

כחברה המתמחה באספקת משאבי אנוש איכותיים לענף הבניין, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוותי פועלים איכותיים ומיומנים שמקורם בעיקר בסין ובמולדובה, ומקפידים על סינון מקסימלי של כוח האדם, במטרה להבטיח ללקוחותינו את כוח העבודה המקצועי, האמין והמיומן ביותר לכל דרישה בענף הבניין.

מניפת השירותים שלנו נשענת על הסטנדרטים הקפדניים ביותר בתחום האיכות ומבטיחה את שביעות רצונם האופטימלית של לקוחותינו בכל שלב במהלך הבנייה. לשירותכם מסגרים, ברזלנים, טפסנים, טייחים רצפים, רתכים ועוד בעלי ניסיון רב בתחומם, אשר מסווגים לתחומי התמחותם עוד בארצות המוצא שלהם, כך שיוכלו לספק לכם את התועלת המרבית לכל צורך במהלך הפרויקט.

זאת ועוד, כחברה מהמובילות בישראל באספקת עובדים זרים לבניין, אנו מחזיקים בהיתרים וברישיונות הדרושים להעסקת פועלים זרים לבניין ומעמידים לרשות לקוחותינו צוותי פועלים מיומנים הפזורים באתרי בנייה רבים ברחבי הארץ ואשר מספקים שירות מקצועי באיכות גבוהה למגוון חברות בנייה מהמובילות בישראל כדוגמת חברת בינוי ושיכון, חברת סולל בונה, חברת יוסי אברהמי הנדסה אזרחית, חברת אלקטרה בנייה בע"מ ועוד.

אבני היסוד שלנו – לבנייה המושלמת שלכם:

מקצוענות

חשוב לנו לספק לכם את התשובה המקצועית ביותר לכל צורך ולכל דרישה. לכן, אנו מעמידים לרשותכם צוות עובדים מיומן ואמין אשר מאחוריו שנים ארוכות של ניסיון בענף הבניין, ולא פחות חשוב מכך – בניהול צוותי פועלים זרים בתחומי הבניין.

המקצוענות המאפיינת את שירותינו באה לידי ביטוי הן בבחירת העובדים הזרים המיומנים ביותר ומיונם לתחומי ההתמחות הרלוונטיים והן בבחינת מערך הצרכים של כל פרויקט ובהתאמת צוות העובדים הנכון לכל שלב במהלך הבנייה.

בטיחות

בטיחות בלתי מתפשרת הינה נר לרגלנו ומלווה את פעילותנו בכל המישורים. לכן, אנו מחויבים לתקני הבטיחות המחמירים ביותר בענף הבניין ואף מעבירים לפועלים הנמנים על שורות החברה הדרכות בטיחות והדרכות עבודה בגובה באופן קבוע.

אמינות

כחברה האמונה על ניהול ואספקת עובדים זרים לבניין מאז שנת 2005, אנו גאים ביכולתנו להציע ללקוחותינו את המענה האמין ביותר בענף, בהקפדה על שקיפות מקסימלית לכל אורך התהליך.

שירות

איכות השירות שלנו מבטיחה את שביעות רצונכם המקסימלית מראשית הדרך ועד למבנה המוגמר. מומחינו זמינים לרשותכם בכל עת וישמחו לספק מענה אישי לכל שאלה ודרישה.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top