Skip to Content Contact Us

טפסנים

טפסנים הינם עובדים בענף הבנייה שתפקידם לקבוע ולהתקין תבניות ליציקת בטון. על הטפסן ללמוד את התכנית ההנדסית ואת הדיאגרמות השונות במטרה להגדיר את סוג התבניות אותן יש להתקין ואת מדדיהן ולנסר את העץ בהתאם למידות התכנית, באמצעות כלי עבודה ידניים או מכניים. זאת ועוד, טפסנים נדרשים להתקין את התבניות בנקודות המתאימות ולהתקין קטעי ברזל במטרה לוודא שהמרחקים הנדרשים יישמרו כפי שנקבעו בתכנית. בנוסף לכך, עבודת הטפסן כוללת עיגון וחיבור של התבניות המותקנות לעצמים סמוכים.

בפרויקטים מתחום הבניין, הנחשבים לפרויקטים המורכבים ביותר, נדרשות מיומנויות רבות בעזרתן נבנה המבנה נדבך אחר נדבך, עד לתוצר המוגמר בדמות בניין יציב ומוכן לשימוש. טפסנות מהווה את אחת מהמיומנויות החשובות ביותר הנדרשות להליך הבנייה ועבודתם של טפסנים מקצועיים ומומחים בתחומם מבוקשת בכל פרויקט בנייה, בין אם מדובר בבנייה למטרת מגורים, בין אם מדובר בבנייה לתעשייה ובין אם מדובר בבנייה לצרכי עסקים ומסחר.

עינת כח אדם לבניה – בנייה עם גב חזק

חברת עינת כח אדם לבניה מתמחה באספקת כוח אדם לבניין ומאחוריה ניסיון רב בהתאמת צוותי העובדים האופטימליים לצרכי הלקוח בכל שלב במהלך הבנייה. תמהיל השירותים המקיף מבית החברה נשען על מקצוענות בלתי מתפשרת, על אמינות גבוהה, על הסטנדרטים המחמירים ביותר בנושא האיכות ועל ליווי צמוד של כל פרויקט לכל אורך הדרך, עד לקבלת התוצר המוגמר המושלם.

כחברה מהמובילות בענף, אנו מחזיקים ברישיונות ובהיתרים הנדרשים להעסקת פועלים זרים בתחומי הבניין ומעמידים לרשות לקוחותינו כוח עבודה ברמת איכות גבוהה המבוסס ברובו על עובדים זרים שמקורם במולדובה ובסין. העובדים הזרים הנמנים על שורותינו מתמחים בעף הבניין לכל גווניו, לרבות טייחות, ריצוף, טפסנות, בנאות, ברזלנות ועוד, ואנו אמונים על התאמה פרטנית של קבוצות העובדים המתאימות לכל שלב בפרויקט, במטרה להבטיח את מתן השירות המקצועי ביותר לכל דרישה מצדכם.

צוותי הפועלים שלנו מפוזרים באתרי בנייה שונים בכל רחבי הארץ ומציעים את שירותיהם המתקדמים למבחר לקוחות מרוצים. על חוג לקוחותינו הנאמנים נמנים לקוחות מובילים רבים לרבות אלקטרה בנייה בע"מ, בינוי ושיכון, יוסי אברהמי הנדסה אזרחית, סולל בונה ואחרים, שאינם מתפשרים על שירות מקצועי באיכות גבוהה ועל ליווי אישי בזמינות מלאה בכל שלב ובכל עת.

עינת כח אדם לבניה – הבחירה הנכונה, מכל הסיבות הטובות

האמינות

אנו מתנהלים מול לקוחותינו בשקיפות מלאה ומציעים את המענה האמין ביותר בענף לכל צורך בתחום הבניין.

המקצוענות

צוות מומחי החברה כולל אנשי מקצוע מיומנים שמאחוריהם ניסיון עשיר הן בענף הבנייה והן בניהול עובדים זרים. זאת ועוד, במטרה להבטיח את מתן השירות המקצועי ביותר, אנו מעסיקים עובדים הדוברים את שפות המוצא של העובדים הזרים. הפועלים הזרים המתקבלים לשורות חברה עוברים סינון איכות קפדני ומסווגים על פי תחומי התמחותם השונים טרם צאתם לישראל.

הניסיון

כחברה שמאחוריה קרוב לחמש עשרה שנות הצלחה מקצועית, אנו מעמידים לרשותכם את מיטב ניסיוננו, במטרה להעניק לכם חוויית שירות מושלמת.

הבטיחות

בעבורנו, בטיחות מקסימלית הינה ערך ראשון במעלה. היות וכך, פעילות החברה בכל מישוריה עומדת בתקנים המחמירים ביותר בנושא הבטיחות ואנו מקפידים על מתן הדרכה מקצועית שוטפת לעובדים, הן בתחום הבטיחות בכלל והן בנושא בטיחות עבודה בגובה, בפרט.

השירות

אנו מאמינים בשירות אישי ומסור ודוגלים במתן ליווי מקצועי אישי לכל לקוח מלקוחותינו, החל בבחינת צרכי הלקוח ודרישות הפרויקט, עבור בהתאמת צוותי העובדים המתאימים לכל דרישה וכלה בזמינות מלאה לכל שאלה ובקשה בכל עת ובכל שלב.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top