Skip to Content Contact Us

טייחים

בין תחומי העיסוק הבולטים של עובדים זרים בענף הבנייה ניתן למנות את תחום הטייחות, המהווה חלק בלתי נפרד מתהליך הבנייה.

מיהם טייחים?

טייחים הם עובדי בנייה שתפקידם לכסות משטחים באמצעות שכבות טיח ולהחליקן, כאשר משטחים העוברים טיוח עשויים להיות גם משטחים מבודדים, חסיני אש, סופגי רעשים או דקורטיביים. במהלך עבודתו, הטייח מניח שכבות טיח על תקרות, קירות פנים, מחיצות בניינים ועוד, במטרה ליצור את המשטחים המוגמרים בהתאמה לשרטוטים ארכיטקטוניים או לתכניות בנייה, באמצעות שימוש בכלי עבודה חשמליים או ידניים. לצורך ביצוע העבודה על העובד לרכוש ידע מקצועי בנוגע לערבוב טיח באופן הנכון היוצר את ההרכב הנדרש, בנוגע ליישום הטיח על המשטח הנדרש ובנוגע להחלקת הטיח באמצעות כלים ייעודיים במטרה ליצור שכבת טיח אחידה בעובייה. כמו כן, כחלק מעבודתו יידרש הטייח להתקין פסי מתכת או פסי עץ כמצע לטיח ולהתקין על חזיתות בניינים חוטי הכוונה המסמנים את עובי הטיח הדרוש.

זאת ועוד, טייח נדרש לחספס את שכבת המצע התחתונה באמצעות מגרד ייעודי, וזאת, במטרה ליצור התאמה עם שכבות הטיח הבאות. לצורך יצירת מרקם דקורטיבי בשכבה העליונה, יעשה הטייח שימוש במברשת או בכף ייעודיים או, לחילופין, יבצע את המלאכה באמצעות התזת חלוקי אבן על משטח הטיח.

עינת כח אדם לבניה – בשביל השקט הנפשי שלכם

חברת עינת כח אדם לבניה מעמידה לרשות לקוחותיה משאבי אנוש איכותיים לענף הבנייה. החברה מחזיקה בהיתר וברישיון הנדרשים לצורך העסקת עובדים זרים לבניין ומציעה את שירותיה, לרוב, באמצעות עובדים זרים מסין וממולדובה.

את דרכה בענף החלה חברת עינת כח אדם עוד בשנת 2005, ומאז ועד היום, אנו אמונים על התאמת פתרונות כוח האדם האופטימליים לצרכי הלקוח בכל תחומי הבניין, לרבות ברזלנים, טפסנים, טייחים, בנאים ורצפים, וזאת, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי ואישי ברמת האיכות הגבוהה בשוק, כך שתהיו בטוחים לכל אורך הדרך שפרויקט הבנייה שלכם נתון בידיים הטובות ביותר.

זאת ועוד, במטרה להעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר, אנו מעמידים לרשותכם צוות מומחים מיומן שמאחוריו ניסיון עשיר בעולם הבנייה כמו גם ניסיון רב בהעסקת עובדים זרים ואשר דובר את שפות המוצא השונות המאפיינות את מצבת העובדים הזרים של חברתנו, לרבות סינית, רומנית רוסית ועוד. במקביל, אנו מעמידים לרשותכם קבוצות פועלים מקצועיות המתמחות בתחומי הבנייה הספציפיים הנדרשים, בהתאמה אישית לדרישות הלקוח ולשלבי הבנייה השונים.

על שורות עובדי החברה נמנים מאות פועלים זרים הפועלים במגוון אתרים ברחבי הארץ ומספקים מענה מקצועי, אמין, מהיר ויעיל לקשת לקוחות נרחבת לרבות חברות מובילות במשק כדוגמת סולל בונה, אלקטרה בנייה בע"מ, שיכון ובינוי ורבים אחרים.

האני מאמין שלנו

איכות

חשוב לנו להעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר. לכן, אנו ממיינים בקפידה את הפועלים במדינות המוצא וממיינים אותם בהתאם לתחום התמחותם עוד בטרם הגעתם לישראל.

מקצועיות

מקצועיות מהווה בסיס לכלל שירותי החברה ובאה לידי ביטוי בכל צעד לאורך הדרך, החל בשלב ניפוי העובדים וקליטתם, עבור בהבנת צרכי הלקוח ודרישותיו וכלה בהתאמת העובדים הנכונים לכל פרויקט ופרויקט.

בטיחות

כחברה המקפידה על בטיחות מקסימלית ועומדת בתקנים המחמירים ביותר בתחום, אנו מספקים לפועלי החברה הדרכות בטיחות ועבודה בגובה באופן שוטף.

שירות אישי

חשוב לנו להעניק לכל לקוח שירות אישי בזמינות מלאה. צוות מומחינו ישמח לעמוד לשירותכם באופן אישי, באדיבות מקסימלית ובזמינות מלאה בפריסה ארצית נרחבת ולהעניק לכם אוזן קשבת לכל צורך ולכל דרישה, כך שתוכלו ליהנות משקט נפשי מלא.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top