Skip to Content Contact Us

רתכים

ענף הבניין נשען על קשת רחבה ומגוונת של מיומנויות נדרשות המשתלבות יחד לכדי מבנה שלם. בין היתר, מלאכת הבניין נזקקת לרתכים מקצועיים.

מיהם רתכים?

רתכים הם אנשי מקצוע העוסקים בחיבור חלקי מתכת תוך שהם עושים שימוש בתהליכים מגוונים באמצעותם שכבות השטח של המתכת מתחממות עד להתכה, בעזרת לחץ או בלעדיו. מיומנותו הספציפית של הרתך עשויה להשתנות בהתאם לחומרים הזקוקים לריתוך ובהתאם לדרישות הפרויקט. זאת ועוד, רתכים נדרשים לבדוק את השטחים המיועדים לריתוך ולהכינם לריתוך באמצעות הסרת שומנים, ניקוי, ליטוש מכני, הברשה ועוד, בהתאם למצבו של המשטח הקיים. הרתך נדרש לכוון ברזים ומתגים חשמליים במטרה לשלוט על הזרם החשמלי ועל זרימת הגזים, לבצע את פעולת הריתוך תוך כיוון מקור הריתוך למשטח הדרוש ריתוך, לבדוק את החיבורים המרותכים במטרה להגדיר את איכות הריתוך ואת התאמתו לדרישה ועוד. בתעשיית הבניין, מלאכת הריתוך באה לידי ביטוי בעיקר בריתוך עמודי ברזל וקורות במבנים רבי קומות כמו גם בעבודות ריתוך רבות אחרות.

עינת כח אדם לבניה – אתכם לכל אורך הדרך

חברת עינת כח אדם לבניה עוסקת באספקת משאבי אנוש ברמת איכות גבוהה לענף הבניין. כחברה המחזיקה ברישיונות ובהיתרים הנדרשים כחוק ומספקת את שירותיה מאז שנת 2005, אנו מעמידים לרשותכם צוותי עובדים מיומנים שמקורם במולדובה ובסין וכוללים טפסנים, רתכים, בנאים, רצפים, טייחים וברזלנים שמאחוריהם ניסיון מקצועי רב ואשר אמונים על מתן שירות מקצועי ברמת האיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו.

חשוב לנו להתאים לכל לקוח את המענה המדויק לצרכיו. לכן, אנו מעסיקים צוות עובדים מיומן אשר מאחוריו ניסיון מקצועי עשיר בענף הבניין, מחד, ובניהול צוותי פועלים זרים בתחום הבנייה, מאידך. צוות העובדים דובר את שפות האם של העובדים הזרים, ובכך, ביכולתנו לנהל את צוותי הפועלים הזרים ביתר יעילות, החל משלב המיון והסינון בארץ המוצא ועד לניהולם המיטבי בישראל, כאשר מיון העובדים לקבוצות התמחות ספציפיות מתבצע כבר בארץ המוצא תוך סינון קפדני של המועמדים ובחירת פועלים מנוסים ומומחים בתחומם בלבד.

על חוג לקוחותינו המרוצים נמנות חברות גדולות ומרכזיות בענף הבניין הישראלי לרבות שיכון בינוי, סולל בונה, אלקטרה בנייה בע"מ ורבים אחרים אשר אינם מתפשרים על מקצוענות, על אמינות, על איכות גבוהה ועל שירות בדרך לתוצר המוגמר האופטימלי.

עקרונות המפתח שלנו

מקצוענות

מקצוענות בלתי מתפשרת היא אבן היסוד המלווה את פעילותנו לכל רבדיה והיא זו המאפשרת לנו להעניק לכם שירות מקצועי, אמין ואיכותי לכל צורך בתחום הבניין.

שירות

חשוב לנו להעניק לכם שירות מכל הלב. לכן, אנו מקפידים על זמינות מקסימלית לכל שאלה או דרישה מצדכם בכל שלב במהלך הפרויקט.

בטיחות

אנו מקפידים על בטיחות ללא פשרות בכל רובדי הפעילות של החברה ומספקים לפועלים הדרכות בטיחות והדרכות עבודה בגובה באופן שוטף.

אמינות

פעילותנו מתאפיינת בשקיפות מלאה מול הלקוח בכל שלב נתון לאורך העבודה, כך שתהיו בטוחים תמיד שאתם בידיים המקצועיות והבטוחות ביותר.

איך יוצאים לדרך?

אם אתם עומדים בפני פרויקט בנייה והנכם נחושים לקבל את המענה המקצועי והאמין ביותר שיבטיח את התוצאה המוגמרת האופטימלית לשביעות רצונכם המושלמת, פנו אלינו באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות כתובת המייל המופיעה באתר וזמנו פגישה אישית מול מומחינו באתר הבנייה או במשרד. לאחר פגישה מקצועית בה ייבחנו לעומק מאפייני, דרישות וצרכי הפרויקט שלכם, מומחינו ייטלו את האחריות המקצועית הכוללת להסדרת הצדדים הבירוקרטיים הנדרשים. לאחר חתימה על חוזה התקשרות רשמי, נצא עמכם לדרך משותפת ונשמח להצמיד לכם את צוותי העובדים שיהפכו את פרויקט הבנייה שלכם לסיפור של הצלחה.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top