Skip to Content Contact Us

רצפים

רצפים הינם עובדי בניין העוסקים בהתקנתם של אריחי רצפה, אריחי קיר, רצפות עץ ועוד במבני מגורים ובמבנים ציבוריים. כחלק מעבודתם של רצפים, הם נדרשים להכין את משטחי הרצפה המיועדים לריצוף באמצעות אריחים, פרקט וכדומה ולהכין קירות המיועדים לריצוף בכיסוי דקורטיבי או בכיסוי שמטרתו בידוד אקוסטי. רצפים מהווים חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בנייה ורמת המיומנות המקצועית שלהם משפיעה באופן משמעותי על רמת הגימור של הפרויקט.

עינת כח אדם לבניה – המקצועיות שלנו עושה את ההבדל

אם אתם עומדים בפני פרויקט בענף הבנייה וחשוב לכם להבטיח מראש את הצלחתו של הפרויקט ואת הגעתכם אל התוצר המוגמר האופטימלי בסופו של תהליך, צוות מומחי חברת עינת כח אדם לבניה ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם ליווי מקצועי פרטני לשביעות רצונכם האופטימלית.

כחברה המספקת כוח אדם איכותי לבניין, אנו מחזיקים בכל ההיתרים והרישיונות הנדרשים לצורך העסקת פועלים זרים בענף הבניין, ומעמידים לרשות לקוחותינו צוותי עובדים זרים מיומנים שמקורם, בדרך כלל, במולדובה ובסין. על שורותינו נמנים פועלים זרים המתמחים בבנייה לכל רבדיה לרבות טייחים, בנאים, ברזלנים, רתכים, טפסנים ורצפים המותאמים באופן אישי ומקצועי לצרכי הלקוח ולמאפייני הפרויקט.

חשוב לנו לספק ללקוחותינו מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וביעילות מקסימלית. לכן, אנו מקפידים על מיון וסינון קפדניים של צוות העובדים בארץ המוצא ובוחרים בפועלים מיומנים בלבד. הפועלים הנבחרים מסווגים לקבוצות בהתאם להתמחותם הספציפית עוד בארץ המוצא, ובכך, ביכולתנו להתאים ללקוחותינו את קבוצת העובדים הנכונה לכל שלב ושלב במהלך הבנייה.

צוותי הפועלים של החברה פעילים במגוון אתרי בנייה בכל רחבי הארץ ומציעים את שירותיהם לקשת לקוחתו נרחבת שעליה נמנים לקוחות בולטים בענף הבנייה הישראלי כמו חברת סולל בונה, חברת אלקטרה בנייה בע"מ, חברת בינוי ושיכון, חברת יוסי אברהמי הנדסה אזרחית ורבים אחרים, הנהנים משירות מקצועי, איכותי, אמין ומסור ומהתאמה מקצועית לכל צורך בכל שלב במהלך הפרויקט.

פרויקט בנייה בדרך? אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

צוות מומחי עינת כח אדם לבניה מבוסס על אנשי מקצוע מנוסים שמאחוריהם רקורד מקצועי מרשים בענף הבנייה ובניהול פועלים זרים בענף הבניין. מעבר לכך, על צוות החברה נמנים עובדים אשר דוברים את שפות המוצא של העובדים הזרים, עובדה המאפשרת לנו לנהל ביעילות מקסימלית את בחירת העובדים בארץ המוצא ואת תפעולם בישראל.

רמת השירות של עינת כח אדם לבניה יוצאת דופן באיכותה ומעמידה בראש סולם העדיפויות את צרכיו של כל לקוח, תוך ניתוח מעמיק ומקיף של הפרויקט ודרישותיו בתחילת הדרך ותוך הקפדה על מתן ליווי מקצועי צמוד של הפרויקט, בזמינות מלאה ובפריסה ארצית רחבה.

פן חשוב נוסף המהווה בסיס לפעילותנו מתמקד בתחום הבטיחות. פעילותנו המקצועית עומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר בתחום הבטיחות ואנו מקפידים על מתן הכשרת בטיחות שוטפת לעובדי החברה, אשר עוברים באופן שוטף הדרכות בטיחות והדרכות עבודה בגובה שמטרתן להגביר את מודעות העובדים לחשיבות השמירה על ביטחונם האישי באתר הבנייה ולהקנות להם את הידע המקצועי הנדרש בנוגע למזעור הסיכונים בשטח.

איך פונים אלינו?

תוכלו ליצור את הקשר הראשוני באמצעות שיחת טלפון למשרדי החברה או באמצעות שליחת הודעה אלקטרונית לכתובת המייל המופיעה באתר. מומחינו ישמחו להיפגש אתכם במשרד או באתר הבנייה, ובשיתוף פעולה מלא מולכם, להגדיר את מאפייני הפרויקט ודרישותיו, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. לאחר מכן, מומחי החברה יפעלו להסדרת הביורוקרטיה הנדרשת, ולאחר שייחתם חוזה ההתקשרות בינכם לבין חברת עינת כח אדם לבניה, נתאים עבורכם את קבוצות הפועלים הנדרשות ונצא לדרך משותפת, בדרך אל הגמר הטוב.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top