Skip to Content Contact Us

למה סינים מגיעים לעבוד בבניין בישראל? מדוע שווה להעסיק פועלי בניין זרים? מה ההבדל בין קבלן בנייה לקבלן כוח אדם?

סין היא מדינה שנמצאת בתנופת פיתוח אדירה, אך לא רבים יודעים שאחד מענפי הייצוא הבולטים שלה כולל עובדים זרים בענף הבניין. עובדים סינים נמצאים כיום בכל רחבי העולם וגם בישראל והכסף הזר שהם שולחים למשפחות נספר כענף ייצוא לכל דבר ועניין. במקביל, גם קבלני בניין שמעסיקים פועלי בניין סינים נהנים מהיתרונות ומכוח עבודה זול אך מקצועי וזמין.

העבודה שלך יכולה להיות פשוטה יותר

חברת עינת כח אדם לבניה אחראית מאז 2005 לאספקת מגוון עובדים בשלל מקצועות הבניין – לרבות עבודות שלד, טפסנים, ברזלנים וכמובן עבודות גמר, טייחים, רצפים ובנאים. אנו מבינים מה חשוב בפרויקט שלך ויש לנו היתר ורישיון לפעול כקבלני כוח אדם שיחסכו עבורך זמן וטרחה.

השתלבותם המוצלחת של פועלי בניין סינים בישראל

פועלים מסין ידועים בענף הבנייה ככוח עבודה יעיל. על רקע הדרישה הגבוהה לכוח אדם בענף הבנייה בישראל, הפועלים הסינים משתלבים בהצלחה בשלל פרויקטים ועבודות גמר. כמו כן, בעזרת פועלים סינים ניתן לקצר את משך הזמן שעובר מרגע תחילת הפרויקט ועד לסיומו וגם לצרף לרשימת השירותים עבודות חדשות. מבחינת קבלני בניין, העסקת עובדים זרים בכלל ועובדים סינים בפרט היא מתכון להצלחה כלכלית.

החשיבות של קבלן כוח אדם לשם העסקת עובדים זרים

הדרך הכי נוחה וחוקית להעסיק עובדים זרים בענף הבנייה היא להשתמש בשירותי קבלן כוח אדם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, תחומי ההתמחות של קבלן בניין וקבלן כוח אדם אינם זהים. בעוד קבלן בנייה יודע להקים פרויקטים ולהעסיק בעלי מלאכה – קבלן כוח אדם חייב להחזיק ברישיון להעסקת עובדים זרים ולדעת כיצד להגיע אליהם.

השתלבות נכונה של עובדים זרים

עובדים זרים שמגיעים מאותה מדינה משתלבים מהר יותר בפרויקט הבנייה. זו הסיבה בגללה כדאי להתמקד בהעסקת פועלי בניין סינים, שמכירים את התחום ולחלקם יש גם קרובים וחברים בישראל. כמו כן, אפשר למצוא עובדים זרים לענף הבנייה לפי ניסיון קודם שיש להם בארץ המוצא. היות וסין עצמה צומחת בקצב מהיר, יש סיכוי גבוה להביא ממנה עובדים טובים.

פועלים במקצועיות לטובת תהליכי הבנייה שלך

נציגי עינת כח אדם לבניה ישמחו לפגוש אותך באתר הבנייה או במשרד ולהבין את הצרכים שלך. רוצה לשמוע עוד? בהשארת פרטים באתר נוכל לאתר עבורך פועלי בניין סינים ולטפל בכל הנושאים הבירוקרטיים.

עוד מאמרים שכדאי לקרוא

פועלי בניין מולדובים

מה מיוחד במולדובה ולמה תושביה מגיעים לעבוד בבניין בארץ? מה היתרונות של פועלים ממולדובה עבור קבלני בניין בישראל? איך מגיעים

קראו עוד

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top