Skip to Content Contact Us

ברזלנים

כמלאכה מהמורכבות ביותר, בה לא ניתן לערוך קיצורי דרך והקלות למיניהן, מלאכת הבנייה דורשת מגוון רחב של מיומנויות, החוברות יחד אל המבנה המוגמר. בין היתר, לשם הקמת מבנה יש צורך בברזלנים, אשר יסייעו בהקמת קונסטרוקציות הברזל, המהוות את הבסיס הראשוני למבנה מכל סוג.

מיהם ברזלנים?

ברזלנים הם עובדי ענף הבנייה המופקדים על הקמת קונסטרוקציות הברזל בהתאם לסקיצות או לתכניות הנדסיות קיימות. קונסטרוקציית הברזל המוכנה מוכנסת לתוך תבניות ייעודיות שלתוכן נוצק הבטון.

כחלק בלתי נפרד מתפקידו, הברזלן נדרש למקם מוטות פלדת בניין בתוך תבניות המיועדות ליציקת בטון מזוין, וזאת, תוך הגדרת המידות, הכמויות, המיקום והזווית של מוטות הזיון בהתאמה לצורך. זאת ועוד, הברזלן נדרש לחתוך את מוטות הברזל למידה הנדרשת תוך שהוא נעזר בכלי עבודה מתאימים לרבות כלי עבודה ידניים או מכניים.

עינת כח אדם לבניה – המקצועיות שלנו עושה את ההבדל

חברת עינת כח אדם לבניה מספקת כוח אדם לענף הבנייה לכל רבדיו ואמונה על אספקת הפתרון האופטימלי לצרכי הבנייה הספציפיים של כל לקוח מלקוחותיה, תוך הקפדה על אמינות בלתי מתפשרת, איכות גבוהה ומתן ליווי אישי בכל שלב לאורך הבנייה, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

החברה מחזיקה בהיתר וברישיון הרלוונטיים הנדרשים להעסקת עובדים זרים בתחום הבנייה ועל שורותיה נמנים בעיקר פועלים שמוצאם בסין ובמולדובה. מאז שנת 2005, אנו מתמחים באספקת קבוצות עובדים בעלי רמת מיומנות גבוהה במגוון תחומים בענף הבנייה לרבות בנאים, טייחים, רצפים, ברזלנים, טפסנים ועוד, תוך מתן דגש על התאמה מקסימלית של צוות הפועלים לדרישות הלקוח בכל שלב ושלב במהלך הפרויקט.

פועלי החברה מפוזרים במגוון אתרי בנייה ברחבי הארץ ומספקים מענה לקשת נרחבת של לקוחות מרוצים, ביניהם לקוחות מובילים במשק לרבות סולל בונה, בינוי ושיכון, יוסי אברהמי הנדסה אזרחית, אלקטרה בנייה בע"מ ולקוחות רבים נוספים, הנהנים משירות אישי ואיכותי במקצועיות ללא פשרות.

למה אנחנו?

בגלל המקצועיות – צוות החברה מושתת על אנשי מקצוע עתירי ניסיון שמאחוריהם שנים ארוכות בבנייה ובניהול עובדים זרים כאחד. זאת ועוד, בחברה מועסקים אנשי צוות הדוברים את שפות המוצא של העובדים הזרים, וזאת, במטרה ליעל באופן מקסימלי את ההתנהלות מול הפועלים הזרים, הן במהלך הגיוס בארץ מוצאם והן בישראל.

בגלל האיכות – בחירת הפועלים ומיונם לקבוצות בהתאם לנישת ההתמחות הספציפית שלהם מבוצעת כבר בארץ המוצא, וכך, ביכולתנו להבטיח ללקוחותינו את רמת האיכות הגבוהה ביותר לכל צורך בענף הבניין.

בגלל השירות – סטנדרט השירות של עינת כוח אדם לבניה מציג רמה אחרת של שירות. מומחינו אמונים על מתן ליווי אישי לכל לקוח, תוך בחינה מעמיקה של צרכיו ודרישותיו ותוך התאמה מושלמת של מצבת העובדים לפרויקט הבנייה הדרוש לו. אנו עומדים לרשותכם בזמינות מלאה בכל רחבי הארץ ומחויבים למתן שירות אופטימלי לשביעות רצונכם המלאה.

בגלל הבטיחות

אבן יסוד חשובה, המהווה בסיס להתנהלות החברה, דוגלת בבטיחות ללא פשרות. היות וכך, אנו מקפידים על שמירת כל כללי הבטיחות ופעילותנו עומדת בתקנים המחמירים ביותר בנושא זה. זאת ועוד, פועלי החברה עוברים באופן שוטף הדרכות בטיחות והדרכות עבודה בגובה, לשמירה על בטיחותם המקסימלית.

איך מתחילים?

תוכלו לפנות אלינו בשיחה טלפונית למשרדי החברה או באמצעות שליחת הודעה לכתובת המייל המופיעה באתר. נשמח להיפגש אתכם באתר הבנייה או במשרד, וביחד אתכם, להגדיר את מאפייני הפרויקט ואת צרכיו.

בהמשך הדרך, מומחינו יישאו על כתפיהם את האחריות המלאה להסדרת הצד הבירוקרטי של הפרויקט, ולאחר חתימת חוזה ההתקשרות בינכם לבין החברה, נוכל לצאת לדרך ולהתאים לכם את קבוצות העובדים המתאימות שיהפכו את פרויקט הבנייה שלכם להצלחה.

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top