Skip to Content Contact Us

מה מאפיין את העובדים הזרים שבענף הבנייה? מאיפה מגיעים עובדים זרים לענף הבנייה בישראל? ומה קובע החוק בנוגע להעסקת עובדים זרים?

בשנים האחרונות חלה בישראל עלייה משמעותית במחירי הדירות. לפי הערכות, אחת הסיבות לכך קשורה לתהליכי בנייה מסורבלים וארוכים ולעלויות גבוהות שמוטלות על הקבלנים. כתוצאה מזה, המדינה מאפשרת לקבלנים להשתמש בכוח עבודה זר ולהביא אותו ממדינות שונות באירופה ובאסיה. את התוצאה אפשר לראות בביקוש גבוה לעובדים זרים לענף הבניה וכמובן בהשתלבות האפקטיבית של פועלי בניין ממולדובה וסין במגוון פרויקטים בישראל.

קבלנים יכולים לבנות עלינו

קבלנים בענף הבניה שמחפשים עובדים זרים יכולים לפנות עוד היום אל נציגי עינת כח אדם לבניה. אנו מתמחים בשירותי אספקת כוח אדם לקבלנים בענף הבנייה ומזמינים אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. עם העובדים הזרים שנביא אליך יהיה לך קל יותר לחסוך זמן, כסף וטרחה ולהמשיך להתעסק בפרויקט שלך!

עובדים זרים לענף הבניה ממולדובה ומסין

שתי המדינות העיקריות שמהן מגיעים עובדים זרים לענף הבנייה בישראל הן מולדובה וסין. על אף מאפיינים דומים כגון כוח עבודה זול והתמחות בענף הבנייה, יש גם הבדלים מהותיים בין מולדובה וסין. בראש ובראשונה, סין נמצאת באסיה והעובדים הזרים מגיעים ממנה לישראל כבר כמה שנים ברצף. מנגד, מולדובה ממוקמת במזרח אירופה והביקוש לעובדים זרים מהמדינה מאפיין בעיקר את התקופה האחרונה.

הקלות על העסקת עובדים זרים

החוק בישראל מאפשר להעסיק עובדים זרים לענף הבניה על מנת להקל על קבלנים. בטווח הארוך, מטרת החוק היא גם להוריד את מחירי הדירות ולצמצם את הנטל שבו נושאים הקבלנים. עם זאת, על הקבלנים מוטלת האחריות לבדוק מי מספק להם את העובדים הזרים והאם מדובר בקבלן כוח אדם בעל רישיון והסמכה.

כוח אדם ממדינות זרות בהתאמה לצורך שלך

האמת היא שבחירת עובדים זרים מסין ומולדובה צריכה להתבצע בהתאם למאפייני הפרויקט ודרישות הקבלן. בפועל, רק התאמת כוח אדם לפי הצורך תאפשר לעמוד ביעדי הפרויקט ובהוראות החוק. בכל מקרה אחר, הקבלנים עלולים לקחת על עצמם סיכון מיותר.

אנו מטפלים בבירוקרטיה שמסביב לפרויקט

נציגי עינת כח אדם לבניה ישמחו לטפל בכל הבירוקרטיה הנלווית להעסקת עובדים זרים בענף הבנייה בישראל. יש לנו את הרישיון, ההסמכה והניסיון המתאים ובעזרת אנשי המקצוע שלנו – הפרויקט שלך נמצא בידיים טובות. כעת רק נותר לך להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג לשלוח אליך עובדים זרים לענף הבניה בהתאמה לדרישות שלך.

עוד מאמרים שכדאי לקרוא

פועלי בניין מולדובים

מה מיוחד במולדובה ולמה תושביה מגיעים לעבוד בבניין בארץ? מה היתרונות של פועלים ממולדובה עבור קבלני בניין בישראל? איך מגיעים

קראו עוד

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top