Skip to Content Contact Us

בשנים האחרונות, עם השתלבותם של העובדים הזרים בענף הבניין בישראל, קיים ביקוש גבוה לכוח עבודה זר, המהווה פתרון זמין ואיכותי לכל צורך בתחום הבנייה, וחברות מורשות שונות עוסקות בהשכרת פועלי בניין לקבלנים.

העסקת עובדי בניין בישראל

בשנים עברו, כוח העבודה הפלשתינאי היווה את ברירת המחדל בתחום הבנייה. עם התמורות שהתחוללו בענף בעקבות האינתיפאדה, העסקת כוח אדם פלשתינאי הפכה לסבוכה יותר, ובעקבות כך, כניסתם של עובדים זרים לענף הייתה חיונית. בשנת 2011, בעקבות החלטת הממשלה בנידון, החל ייבוא מפוקח של עובדים זרים לישראל, וזאת, באמצעות הסכמים דו – לאומיים (הסכמים בילטראליים) אשר נחתמו בין מדינת ישראל לבין מולדובה, סין ובולגריה.

הליך גיוס העובדים הזרים לשם השכרת פועלי בניין לקבלנים בישראל מבוסס על הליך שקוף ומוגדר מראש, המתבצע תוך בקרה מלאה ותוך פיקוח מתמיד על כל אחד מהעובדים הזרים המגויסים, החל משלב הגיוס ההתחלתי במדינת המוצא ועד לסיום ההעסקה הרשמי של העובד הזר ושובו לארץ מוצאו. בתוך כך, מתאפשרת השגחה הדוקה ומתמדת על זכויותיו ועל חובותיו של העובד הזר לכל אורך תקופת העסקתו.  

כוח אדם לבניין

מגוון ההתמחויות בענף הבניין הינו רחב ביותר וכולל תחומי התמחות שונים הנדרשים לשם השלמת המבנה השלם. בין היתר, לשם הקמת מבנה נדרשים טפסנים, ברזלנים, רצפים, טייחים, אנשי חשמל ואלקטרוניקה, מסגרים, צבעים, רתכים ובעלי מקצוע שונים נוספים הנוטלים חלק במלאכת הבנייה. במהלך חיפוש שירותי השכרת פועלי בניין, חשוב לוודא כי כוח האדם המסופק לפרויקט מתאים באופן פרטני לשלבי הבנייה השונים ולצרכים המשתנים בשטח, ובכך, להבטיח את ביצועה האופטימלי של מלאכת הבנייה.

השכרת פועלי בניין

נכון להיום, השכרת פועלי בניין איננה מתבצעת באופן ישיר מול קבלני הבניין, כי אם מול תאגידי כוח אדם מיוחדים המורשים לספק כוח עבודה זר לענף הבנייה הישראלי. קבלני הבניין, השוכרים את כוח האדם הנדרש להם מידי תאגידי כוח האדם, הם המעסיקים את הפועלים בשטח והשכרת עובדים זרים לבניין מותרת אך ורק לקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים.

לשם שכירת עובדי בניין זרים, נדרשים קבלני הבניין לפנות אל יחידת הסמך לעובדים זרים ולבקש היתר העסקה מתאים, שכן העסקת פועל זר ללא אישור הינה עבירה על החוק. בקשת הקבלן נבחנת בהתבסס על המסמכים שהגיש ועל מגוון נתונים רלוונטיים אחרים, ובמידה והיא מאושרת בסופו של התהליך, הקבלן יוכל לשכור פועלי בנין מידי תאגידי כוח האדם המורשים.

עינת כח אדם לבניה

חברת עינת כח אדם לבניה היא חברה מורשית העוסקת בהשכרת עובדים זרים לבניין והיא מציעה את שירותיה במקצועיות בלתי מתפשרת, באמינות גבוהה ובהתאמה פרטנית לצרכי לקוחותיה, באמצעות צוותי עובדי בניין זרים מקצועיים שמקורם, לרוב, בסין ובמולדובה. כחברה שמאחוריה ניסיון רב בתחום ועל שורותיה נמנים מומחים הדוברים את שפות מוצאם של העובדים הזרים, אנו גאים ביכולתנו להעמיד לרשות לקוחותינו את המענה המקצועי והאמין ביותר לכל דרישה ולכל צורך בענף הבניין.

הליך גיוס העובדים הזרים על ידי מומחי עינת כח אדם לבניה מתבצע בקפדנות מרובה, תוך ברירת היצע כוח האדם במדינת המוצא ובחירת פועלי בניין מיומנים בלבד. זאת ועוד, אנו מבצעים את הליך הסיווג של פועלי הבניין הנבחרים לקבוצות התמחות שונות עוד בארץ המוצא, והודות לכך, ערוכים לספק ללקוחותינו מענה מהיר ויעיל בהתאמה פרטנית לדרישותיהם. צוותי העובדים הזרים של חברתנו פזורים באתרי בנייה מגוונים ברחבי הארץ ומציעים את שירותיהם ללקוחות רבים הנהנים מגב מקצועי רחב ובטוח בכל שלב לאורך הדרך.

נשמח לספק גם לכם את מיטב שירותינו.

עוד מאמרים שכדאי לקרוא

פועלי בניין מולדובים

מה מיוחד במולדובה ולמה תושביה מגיעים לעבוד בבניין בארץ? מה היתרונות של פועלים ממולדובה עבור קבלני בניין בישראל? איך מגיעים

קראו עוד

צרו איתנו קשר

שלחו לנו הודעה ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם





    Back top top